Εγγύηση & Όροι Χρήσης

Τελευταία ενημέρωση 16/06/2021




Guru CMS

Δημοσιεύτηκε στις: Ιουν 16, 2021 Δημοσιεύτηκε από: Stelios Asmargianakis

Εγγύηση & Όροι Χρήσης

Οι τελικές τιμές για τα καγιάκ είναι εκείνες που χρεώνονται από εμάς κατά τη στιγμή της αποστολής. Η εταιρία μας μπορεί να αναθεωρήσει τις τιμές προς τα πάνω στην περίπτωση αλλαγής του κόστους των πρώτων υλών. Σε αυτή την περίπτωση θα ενημερωθεί ο καταναλωτής πριν την εξόφληση του καγιάκ.

Όροι πληρωμής λιανικής

  1. Εφόσον το καγιάκ που επιθυμείτε δεν υπάρχει σε στοκ χρειαζόμαστε μια προκαταβολή της τάξεως του 50% για την παραγγελία των υλικών και την κατασκευή του. Το τελικό ποσό εξοφλείται πριν την αποστολή.
  2. Η αποστολή αφορά τον καταναλωτή εκτός και αν έχει συμφωνηθεί με εμάς το αντίθετο.

Αποστολή

  1. Η ημερομηνία παραγωγής και αποστολής που δίνεται στον καταναλωτή δεν είναι δεσμευτική. Θα προσπαθήσουμε να ανταποκριθούμε στα προβλεπόμενα χρονικά όρια.
  2. Υπάρχει δωρεάν αποστολή προς τον Πειραιά (μέσω μεταφορικής ή καραβιού ανάλογα την περίσταση). Ο τρόπος μεταφοράς αφορά αποκλειστικά την εταιρία εφόσον υπάρξει συμφωνία δωρεάν μεταφοράς.
  3. Ο καταναλωτής θα πρέπει να αποδεχθεί διαφορές στο τελικό βάρος όχι πάνω από 10% από τις τιμές που αναρτάμε στην ιστοσελίδα μας.

Επιστροφή χρημάτων/καγιάκ

  1. Στην περίπτωση προβλήματος που δεν έχει πέσει στην αντίληψη μας ο καταναλωτής θα πρέπει εντός 7 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη ή έως 14 ημέρες από την ημέρα αποστολής. 
  2. Αιτήματα επιστροφών πέραν του παραπάνω χρονοδιαγράμματος δεν γίνονται δεκτές.
  3. Επιστροφές χωρίς την ύπαρξη προβλήματος δεν γίνονται δεκτές μετά την αποστολή του καγιάκ.
  4. Εφόσον γίνει δεκτή η επιστροφή το καγιάκ θα πρέπει να συσκευαστεί στην ίδια συσκευασία που σας απεστάλη. Σε αντίθετη περίπτωση υπάρχει ένα επιπλέον κόστος 30€ για τα έξοδα συσκευασίας. Τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον καταναλωτή.

Εγγύηση

  1. Η εγγύηση αφορά την περίοδο 12 μηνών. Μετά το πέρας του έτος επιστροφές δεν γίνονται δεκτές.
  2. Στην περίπτωση κατασκευαστικού προβλήματος τα αιτήματα θα πρέπει να γίνονται μόνο μέσω email στο stelios@3kymia.gr. Απόδειξη του προβλήματος μέσω φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης είναι απαραίτητες.
  3. Η εγγύηση δεν αφορά τα εξαρτήματα τρίτων κατασκευαστών όπως πχ της Kajaksport. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με τον κατασκευαστή. Σε κάθε περίπτωση θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.

Ασφάλεια αποστολών

Δεν παρέχεται ασφάλιση του φορτίου αλλά προσπαθούμε όσο το δυνατόν να γίνει σωστή συσκευασία και φόρτωμα είτε σε φορτηγό είτε σε καράβι της γραμμής. Στην περίπτωση που θέλετε να ασφαλιστεί το φορτίο θα πρέπει να προγραμματίσετε μόνοι σας την παραλαβή και αποστολή.